Anne & Jonne 3 jaar!

Jawel, mijn twee kleine lieverds werden afgelopen vrijdag alweer drie jaar. En voor de eerste keer gingen ze trakteren op de peuterspeelzaal. Omdat ik alle plastic zakjes zo beu was (jawel, zelfs de boterhamzakjes waarin het lekkers zat) ben ik lang op zoek geweest naar een leuk alternatief. En deze vond ik op de blog van Olliebollies. Samen met Petra, een lieve vriendin, heb ik de zakjes gemaakt, 25 zakjes, 5x5 verschillende gevuld met een stuiterbal, een rolltje snoep en wat yogurtrozijntjes. En hier het resultaat:


Heb van het zelfde stof ook nog een vlaggenlijntje gemaakt. Was de eerste keer en dacht dat ook dit moeilijker zou zijn. Tjee, of ik onderschat mezelf of de eenvoud van het maken van dingen!

1 opmerking:

  1. Hartstikke leuk, meid!Zo zie je maar weer, je moet elkaar blijven inspireren! Ik ben alvast fan geworden! Weet je hoe je een blog kan linken? Je selecteert de naam van het blog in je tekst als je een bericht aan het maken bent en toets dan op het soort van wereldbolletje naast de tekstkleurtoets. Hier kun je dan de url van je te linken pagina invullen. Zo kunnen de lezers via de naam van het blog in je tekst meteen een kijkje nemen bij het genoemde blog! Veel gebruikt in Bloggerland!

    Groetjes Raquel

    BeantwoordenVerwijderen