Kinderkamer

Leuk idee, een "nieuwe" kamer voor Anne en Jonne, maar ik kom om in de ideeën, maar weet daardoor totaal niet meer hoe of wat. Hoe gaan we het inrichten (gaan we vanavond bedenken, de boel op schaal tekenen en schuiven maar), maar ook, hoe maken we het leuk voor een jongen én een meisje op 1 kamer van 6 bij 3 meter. Aan de ene korte kant zitten drie ramen, aan de andere korte kant de deur en één muur is van ruw baksteen. Dus, dat wordt nog even wat werk voor onze hersenen. En daarbij, de bedden zijn natuurlijk super mooi, maar de matrasmaat erg onhandig, 1.90 bij 80, niet standaard dus. Maar goed, het zal allemaal wel loslopen! De kast en de commode ga ik proberen wit te verven, de oranje bank zal een plaatsje moeten krijgen en de groene gordijnen moeten blijven hangen. De muur aan de korte kant en één lange ga ik ook afkrabben (sorry Nijntje) en wit verven. Verder, zoals ik al zei, te veel ideeën!
Zodra ik vorderingen maak laat ik het natuurlijk even weten. En als iemand 'n goed idee heeft, laat het gerust weten, altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten