Gezelligheid in de keuken.

Een tijdje terug al gemaakt, maar ik vind ze nog steeds heel leuk deze lichtjes. De inspiratie kwam van Olliebollies en ik baal dat ik ze niet meer gezellig buiten op ons kleine, inieminie dakterras kan zetten. Maar goed, in een hoekje op de raambank staan ze ook heel leuk!

En hier mijn orchideeën. Ooit drie jaar geleden gekocht op de markt en elke keer opnieuw komen er weer nieuwe schuiten en bloemen. Hoe ik het doe, geen idee want ik verwaarloos ze echt! Weken geen water of liefde en toch, ze geven het al die tijd mooi terug. En elke keer komen er meer bloemen bij! Zo leuk!
Liseulle, zo heet dit lieve schilderijtje. Gekregen van mijn lief! Een groter exemplaar hing boven ons bed op ons vakantieadres in Frankrijk en ik was er helemaal weg van. En niet alleen ik, ook Anne en Jonne. Zij vonden haar een echte prinses! Tijdens een van mijn snuffelsessies op marktplaats kwam ik deze tegen. En, zonder dat ik het wist, heeft Marco haar gekocht en stond ze op een mooie dag zomaar in onze keuken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten