Lunch bag

Gisteren wilde ik een lunchbag maken van kitsch kitchen zeil (geen idee meer waar ik de tuturial vandaan heb, maar als mensen het willen, dan ga ik graag nog een keer op zoek). Omdat ik het resultaat niet zo heel erg mooi vond en ik nog een hele stapel aardappels had liggen dacht ik dat deze zak daar goed van pas kon komen! Nu staat hij trots vol aardappels (helaas) in de kast. Tja, aardappels horen nu eenmaal in het donker schijnt in plaats van in een schaal op het buffet. Heb gelijk ook maar een zak gemaakt voor de uien en de knoflook om ze gezeldschap te houden!


En qua ruimte, het is toch allemaal net iets makkelijker. Onze keuken is best groot, maar de ruimte is smal dus creatief zijn! En de nieuwe buffetkast paste prima! Alleen, hij WAS wit. Eén keer met een nat doekje er over en ik veegde zo de "verf" er af. Dat was wel even een enorme domper. Dus nu, beetje bij beetje met een sponsje alle verf van de kast halen en opnieuw, maar dan goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten