Hoera! Nieuwe bedden!

Jawel, het is ons gelukt, we hebben nieuwe bedden voor de kinderen! Zijn wel wat heel veel beetjes meer duurder dan de vorige die we hadden gevonden, maar, deze zijn meteen geloogd (géén houtworm meer dus pfff!), bijgewerkt waar nodig, wit geverfd en voorzien van lattenbodems en matrassen. We hoeven er helemaal niks meer aan te doen. Dat was met de vorige bedden wel anders! En, ze worden ook nog thuisbezorgd begin november. We hebben ze gevonden bij D'n Blauwe Pater in Baarlo (Limburg). Echt een geweldige brocante winkel. Niet goed voor mij haha!
Kan haast niet wachten, ben zo blij! Anne en Jonne vinden het ook reuze spannend. Jonne vertelde me vanmorgen dat als hij een groot bed heeft, ik bij hem in zijn bedje mag komen liggen en dat hij me goed zou vasthouden zodat ik er niet uit zou vallen. Zo lief! Dat mannetje weet mijn hartje vaak te roeren! En Anne, die waant zich nu al een grote prinses! Ach, mijn kleintjes toch, wat zijn ze soms al groot!
Hieronder staat een foto van één van de bedden, want Anne en Jonne krijgen allebei hetzelfde bed. Op de foto is het bed nog helemaal origineel, maar ze worden wit. Bewust wit, is het makkelijker te combineren met andere dingen. Het behang moet nog steeds van de muren, die worden ook wit. Hoe we het verder ga aanpakken weten we nog niet, maar ach, tijd zat! Ik ben stiekem allang blij dat het geen typische thema kinderkamer wordt. Als het aan Jonne lag werd het thema Cars en bij Anne prinsessen. Probeer dat maar eens op 1 kamer voor elkaar te krijgen! Zodra we ze thuis hebben zal ik een nieuwe foto maken. En natuurlijk ook van het (hopelijk dan uitgevoerde) eindresultaat. Maar, heb me er bij neergelegd dat ik echt rekening moet houden met m'n cvs en dat ik niet alles tegelijk kan! (en dat kost best soms nog een beetje moeite, het liefste had ik de kamer in 1 keer helemaal klaar....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten