Een nieuw jaar, nieuwe ontwikkelingen

Na bijna een jaar radiostilte zijn er eindelijk nieuwe ontwikkelingen te melden! Na een jaar denktijd, geen gedoe-tijd en tijd voor mezelf heb ik eindelijk de knoop doorgehakt! Ik ga beginnen met de opzet van mijn eigen zelfgemaakte spullen voor kinderen lijn, KLAPZOEN.
De eerste dingen zijn klaar, maar dat is pas het topje van de ijsberg. Nog een paar weken er tegenaan en dan in het voorjaar een leuke markt zoeken waar ik een kraampje kan huren. Is er dan genoeg interesse, dan ga ik mijn eigen webwinkeltje beginnen, inschrijven bij de K.V.K. en noem maar op. Maar, langzaam aan. Het is een hobby waar ik veel plezier aan beleef en dat is prioriteit nummer één, dat moet ook zo blijven.
Binnenkort zal ik wat foto's uploaden en plaatsen van mijn eerste maaksels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten