Leuke dingetjes

Wat jammer dat het weer even niet mee zit... Heb ik zoveel leuke dingetjes gemaakt de afgelopen week en nu werkt het licht niet mee. Het is zo donker hier in huis dat alle foto's die ik maakte (zoals de vorige reeks) gewoonweg net teveel overbelicht waren. Geen blogmateriaal! Maar goed, hopen op mooi weer en dan kunnen er eindelijk mooie foto's gemaakt worden van een luiertasexperiment die ik gemaakt heb. Het patroon heb ik via de website van farbenmix. En natuurlijk ook van mijn gehaakte experimentolifant.
Tja, ben vanalles aan het uitproberen voor mijn lansering van Klapzoen. Ik ga namelijk proberen om tijdens Koniginnedag een kraampje in het stadspark te bemachtigen tijdens de vrijmarkt hier in Maastricht en daar eens te ervaren wat "de gewone mens" van mijn spulletjes zal vinden. En natuurijk niet geheel onbelangrijk, of ze het ook willen kopen! Test test! Maar goed, hopelijk morgen meer en anders wachten tot de zon gaat stralen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten