Mapjes op bestelling!

Toen de vraag kwam (via deze blog!!) of ik 2 mapjes kon maken waarin 12 potloden konden én een blocnote van A5 formaat en die ook nog een beetje stevig waren, twijfelde ik geen moment. Wat een leuke uitdaging, die ga ik aan! En wat heb ik genoten tijdens het maken van deze twee mapjes. Een voor een meisje van vijf en een voor een jongedame van 7. En wat ik er ook bijzonder aan vond, ik had carte blanche met betrekking tot de stoffen, zo ontzettend bijzonder vond ik dat! Tegelijkertijd ook best eng, "wat als" scenario's vlogen door mijn hoofd. Maar ik was tevreden en stond voor de volle 100 % achter het resultaat. En mijn klant, jawel, hartstikke blij! Dat is zo'n geweldig gevoel, echt super! 


Detail mapje bloem

Mapje bloem open

Mapje bloem dicht

Detail mapje kabouter

Mapje kabouter open

Mapje kabouter dicht

Een kleine verrassing, 2 onwijs leuke gummetjes, die mochten gewoon niet ontbreken!


1 opmerking:

  1. En ook in het echt zijn ze heel erg mooi! Bedankt voor de geweldige service, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen