Maak plaats, maak plaats

Nog even en dan gaat mijn blog verhuizen. Logisch, want hier komt mijn webwinkeltje Klapzoen te staan. Mijn blog zal dan te vinden zijn via mijn Klapzoen! Ik weet nog niet wanneer want ik ben druk bezig met de laatste dingen te maken, te fotograferen en ga zo maar verder. 
Mijn lieve huisgenoot is al klaar met het ontwerp van mijn winkeltje. En, het is bijna klaar voor gebruik! Ik vind het zo enorm lief van hem dat hij dit voor mij doet. En jawel, het wordt heel erg mooi! Nee, ik laat nog niks zien, te leuk om dat nog even voor mezelf te houden! 

1 opmerking:

  1. Beste Anouk,

    Wat spannend zeg, jouw eigen webwinkeltje. Ben erg benieuwd erna.Ik ben nog altijd blij met de beschrijving van de pennenrol. Ik mag hem nog regelmatig maken voor verjaardagen.

    Groetjes
    Desirée

    BeantwoordenVerwijderen