Het is weer uitdeel tijd!

Nog een kleine maand en die twee lieverds van ons worden alweer zes. Wat vliegt de tijd! Helaas valt de vakantie heel erg vroeg voor ze dus ze moeten ruim drie weken voor hun verjaardag al uitdelen op school. Maar dat mocht de pret niet drukken. Alhoewel ik even geen inspiratie had. Alles was dit jaar al gedaan, chips en snoep had ik geen zin in en de kinderen wilde geen appels of gezonde spiesjes. En dan nog iets, het is voor 50 kinderen en ik wilde er ook niet al te veel aan uitgeven. 


Wat dan wel? Een grabbelton. Met allemaal kleine cadeautjes voor ieder kind. Voor de meisjes in een roze papiertje ingepakt en voor de jongens natuurlijk in blauw. Lekker overzichtelijk. Ze hebben zelf de cadeautjes uitgezocht bij Lobbes. Wat een fijne site! En nog een snelle levering ook. 


En toen ontstond de volgende vraag. Waar stoppen we het in? In de wasmanden? Jawel, we hebben er natuurlijk twee van nodig, voor elke klas één. Wasmanden vielen al snel af, niet handelbaar op de fiets met de kinderen achterop. Dus zelf aan de slag. Gelukkig was het alleen maar recht naaien, dus dat vond mijn lijf ook goed. 


Resultaat: twee "grabbeltonnen" van kitschkitchen zeil. Ben er super blij mee en de "tonnen" kan ik ook goed nog hier thuis gebruiken voor al hun speelgoed. Ze kunnen eenvoudig kleiner gemaakt worden door de buitenkant simpelweg naar binnen te vouwen, dus dat is ook weer mooi meegenomen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten