Klapzoen stijl!

De ideeën voor kerst blijven binnenstromen. Nu ik genoeg hartjes gehaakt heb (jawel, eerst maar eens een paar verkopen voordat ik zelf omkom in de hartjes...) heb ik me de afgelopen twee dagen gestort op  het haken van sterretjes. Past goed bij kerst dacht ik zo. Maar dan, wat er mee te doen. Een slinger. Eentje die leuk is maar ook vooral betaalbaar. Maar ook kleurige rondjes, want alleen hartjes zijn ook zo saai. Voorlopig worden ook deze voorzien van een gouden randje en dito belletje.


 

Terwijl ik daar mee bezig was bedacht ik me dat ik het prettig vind dat alle dingen die ik maak niet gebonden zijn aan een bepaalde tijd, maar juist elke dag gebruikt moeten kunnen worden. Dat uitgangspunt past goed bij Klapzoen. Ook omdat ik het heel erg leuk vind om met veel kleuren te werken, net even een andere stijl neer te zetten dan die wat "gangbaar" is. Een tijdloze stijl, Klapzoen stijl. 

En wie weet maak ik toch nog wat kerstboompjes om op te hangen of neer te zetten, maar dan toch net even anders! Denk Klapzoen stijl!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten