Wie oh wie is de gelukkige?

Vol verbazing zag ik dat mijn blog sinds mei 2008 al 8.743 bezoekers heeft gehad. En wat begon met een enkele bezoeker per maand, is nu al opgelopen tot bijna ruim 1500 bezoekers per maand! Een gigantische sprong. 

En dat komt (helaas) niet alleen omdat ik zo'n leuke dingen maak, nee, ik ben ook druk bezig om mijn Klapzoen webwinkel site en mijn Klapzoen blog te optimaliseren voor zoekmachines. Leuk om te doen, maar dat het zo snel effect zou hebben, dat had ik absoluut niet gedacht. Maar hé, wat leuk!! 

Dus wat ga ik nu doen, iets leuks weg geven, een verrassing! Ook omdat het de tijd is om dingen weg te geven, maar vooral omdat het zo leuk is om iemand te verrassen, maar ook om te vieren dat het zo ontzettend goed gaat met Klapzoen! 
Wat moet je doen: like Klapzoen op facebook. De 100ste like krijgt van mij een leuk cadeautje! 

2 opmerkingen:

  1. En dan gaan we nu met z'n allen zitten wachten tot er 99 likes zijn, om de 100e te kunnen zijn ;-) Kun je niet beter een cadeautje verloten zodra je de 100 likes bereikt hebt? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mama en zo! Dat is inderdaad waar, misschien dat ik dat tegen die tijd ook wel doe! Bedankt voor je idee!

    BeantwoordenVerwijderen