Wilt u een advertentie plaatsen, zomaar, voor niks?

Met dat telefoontje werd ik deze week benaderd door Marktplaats. Ik krijg zomaar €50 advertentie tegoed, kom op de eerste pagina te staan en blijf daar staan tot dat mijn tegoed op is. Dan verdwijn ik, tenzij ik zelf geld geef aan die aardige mensen om daar nog even te mogen blijven staan.

Wat aardig, zomaar! Dus dat ben ik gaan uitproberen. Advertentie staat er op (voor de liefhebbers of de nieuwsgierigen onder jullie: hobby en vrije tijd - breien en haken). En nu, nu maar afwachten of het wat gaat opleveren. 

Had al besloten dat ik helemaal niet goed ben in teksten schrijven, dus een advertentie maken, pff. Dat heeft dan ook even geduurd. Hoe ga ik het aanpakken, welke foto's zet ik er op en hoe trek ik meer bezoekers naar mijn site behalve die bezoekers die puur en alleen op de foto afgaan. GEEN IDEE!! Maar ach, was tevreden en de advertentie staat er.

Ben zelf erg nieuwsgierig hoe lang ik daar met mijn advertentie mag blijven. Als het lang is, dan heb ik weinig bezoekers op mijn advertentie en heb ik toch iets niet helemaal goed gedaan. Is het niet lang, dan heb ik het blijkbaar toch maar mooi goed gedaan!

En of ik dan nog meer geld ga geven aan Marktplaats, hmm, dat moet blijken. Als ik veel meer ga verkopen dankzij die advertentie, misschien wel ;-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten