Opgeruimd staat netjes!

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Stom genoeg vind ik dat een heerlijke zin. Alsof alles weer opnieuw begint, natuurlijk niet. Alles gaat gewoon door. Maar, ik krijg altijd weer frisse zin in allerlei dingen die ik al heel lang liet liggen.

Na het onderhanden nemen van ons huis was Klapzoen weer eens aan de beurt. Ik heb de hele winkel opgeruimd, en ga plaats maken voor wat nieuwe dingetjes.

Daarom wil ik dit ook graag met jullie delen:


Korting op alle blikken, schriftjes en kaartjes uit het Klapzoen assortiment. De blikken zijn echt ideaal voor werkelijk vanalles. Ik gebruik ze om mijn wolletjes in op te ruimen, voor snoepjes, zelfgebakken koekjes, dropjes. En haakpatronen, die schrijf ik graag in zo'n lief schriftje. Dus neem gerust een kijkje bij Klapzoen, wie weet zit er iets voor jou tussen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten