Rokje!

Al heel erg lang heb ik het boek van Mme Zsazsa op mijn verlanglijstje staan,  "allemaal rokjes". En jawel, heb het eindelijk gekocht. Waarom ik er zo lang over gedaan heb, werkelijk geen idee. Maar ontzettend spijt dat ik het niet eerder gekocht heb. Wat een onwijs leuk boek. Niet alleen om daadwerkelijk mee aan de slag te gaan (ja, het is echt zo simpel als het lijkt!), maar het lezen ervan alleen al, zo leuk!

En zie hier mijn eerste resultaat, en voor een proefje echt niet slecht! Had nog wat restjes liggen waarmee ik  met gemak een rokje uit kan halen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een blauw stofje met daarop groene polkadots, afwerkt met een rood paspelbandje en een rood kantje. 

Ik laat Anne er morgen zo mee naar school toe gaan! Zo trots! Hmm, wie weet iets voor Klapzoen.....?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten