Nieuw "Zelf doen met Klapzoen" pakket in de maak!

De laatste dagen ben ik bezig geweest met mijn nieuwe projectje, bloemgranny's haken.  Ik weet alleen nog niet wat ik er precies mee ga doen. Het wordt of een kussentje of een baby dekentje. Het wordt super leuk, heel vrolijk en kleurrijk! Helaas nog geen tijd gehad om een foto ervan te nemen, komt ook nog.

Dit inspireerde mij ook om hier een "Zelf doen met Klapzoen" pakketje van te maken. Een leuke bloemgranny kussen of dekentje, net wat je zelf leuk vind. In het pakketje zitten genoeg bolletjes haakkatoen en een omschrijving hoe je de granny's haakt. 

Ook had ik vandaag eindelijk eens tijd om de inventaris op te maken. En, het gaat goed met Klapzoen! Eén van mijn best lopende producten zijn toch de bolletjes haak- en breikatoen van Catania SMC. Alle kleurtjes die ik in mijn assortiment had heb ik weer bij besteld. Maar ook drie nieuwe kleuren van seizoen 2013 zijn onderweg hier naar toe! Twee kleuren waren helaas niet voorradig, die hoop ik ook snel in mijn assortiment op te kunnen nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten