Amour, amour!

Zoals iedereen ondertussen wel weet ben ik helemaal verzot op haken. Maar dat haken lukt mij, door mijn fibromyalgie, lang niet altijd. Simpelweg omdat ik op een gegeven moment pijn krijg en dan wel moet stoppen, ook al ben ik nog zo koppig en mijn grens al mijlenver over ben. 
Daarom ben ik op zoek gegaan naar de ideale haaknaald waardoor ik minder pijn heb tijdens het haken. En dat is gelukt! De Clover Amour Crochet Hook. Ik vind ze zo fijn dat ik ze heb ingekocht voor Klapzoen. 
De haaknaalden hebben een zacht, afgerond handvat met een afgeplat deel waar je duim precies op kan rusten wanneer je aan het haken bent. De haak is glad en afgerond waardoor het afglijden dan de lusjes gemakkelijker en sneller gaat! 
Het handvat zorgt er ook nog eens voor dat je bijna geen druk hoeft te zetten met je duim en wijsvinger, ideaal voor mensen zoals mij! 
Maar wat ik stiekem het allerleukste vind, de handvaten hebben allemaal een vrolijke, felle kleur! Past dus super goed bij Klapzoen! Voorlopig heb ik alleen de nummers 2.5-3-3.5. Simpelweg omdat je Catania haakkatoen ook met deze nummers haakt! Maar mocht iemand toch graag een ander nummer willen, dat kan natuurlijk, ga ik voor zorgen dan!
Ga ze nu snel toevoegen aan de webshop. Ok, goedkoop zijn ze niet, maar de prijs/kwaliteit is prima. Probeer het zelf maar!



2 opmerkingen:

  1. ze zijn geweldig he! ik ben er ook enorm blij mee, ze haken super!
    groetjes saskia (haken bij saar en mien)

    BeantwoordenVerwijderen