Kapoen

Maak kennis met Kapoen. Kapoen, een Belgisch woord voor deugniet. Een vrolijk gekleurd poppetje. En nee, Kapoen heeft geen haar, geen gezicht en geen kleren. Waarom niet? Omdat het maar net is wat de fantasie van een kindje wilt. Misschien is Kapoen helemaal geen deugniet, maar moet hij erg lachen. Of is het geen hij maar een zij en is ze boos. 

Natuurlijk mag iedereen die het wilt Kapoen wel van een gezichtje voorzien, of kleren of haren. Net wat jij wilt! Zolang je je fantasie maar gebruikt, dan heb ik mijn doel bereikt!




En, Kapoen ligt al vanaf vandaag in de winkel. Ik kon niet langer wachten. Troosteloos als ik word met dit weer (jawel, hier ligt een dik pak sneeuw en oh wat was ik al klaar voor de lente) heb ik besloten om alles wat ik tot nu toe af had in de winkel te leggen. Gewoon, omdat het tijd voor vrolijke kleurtjes wordt! Wat is er verder nieuw? Nou, neem zelf maar een kijkje.

 Oh ja, heb ook even keurig opgeruimd  want dat hoort nou eenmaal zo. Dus er zijn ook veel spulletjes voor de helft van de prijs te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten