Het fijnste, leukste, mooiste haakboek ooit!

Oef, dit blogberichtje staat al een tijdje op mijn lijstje om te schrijven. Maar omdat mijn telefoon kapot was en ik te lui was om de batterijen van onze fototoestellen op te laden is het blijven liggen op de plank. Puur en alleen omdat ik de foto's wilde delen van het leuke en mooie resultaat. En eigenlijk heb ik nog te weinig tijd om er even goed voor te zitten, dus dan maar een collage....

Maar goed. Al een dikke drie weken geleden was ik zo blij als een klein kind, en nog steeds eigenlijk. Eindelijk was het dan zo ver. Na lang wachten kwam het boek van Saskia Laan & Claire Boeter eindelijk uit: Haken en kleur. 

Voor degene die het niet weten (wat me bijna onmogelijk lijkt), ik volg de bloggen van Saskia en Claire al heel lang. Altijd weer zijn ze voor mij een grote inspiratiebron. Ook lees ik hun blog elke keer weer met veel plezier. 
Nu hebben ze hun krachten gebundeld en samen een super leuk, mooi en toegankelijk haakboek geschreven. 

Zodra het boek veilig en wel dichtbij mij op de bank lag (en waar het nog steeds ligt...) ben ik aan de slag gegaan. Eerst een geel sjaaltje voor mijn lieve kleine meid en daarna voor mezelf een heerlijk omslagdoek. En ik heb doorgewerkt. Vier dagen na aanschaf van het boek was ik al klaar met deze twee fijne projecten.

Ik wil dan ook een super groot compliment geven aan de dames hoe ze het boek hebben gemaakt. Werkelijk waar, ze hebben me zelfs werk afgenomen. Waarom? Omdat ik, als ik ooit een boek zou kunnen gaan maken, het precies zo gedaan had. Het is helemaal in mijn stijl. King Louie, pip, Silly old suitcase.

Maar daar gaat het helemaal niet om, mijn stijl. Juist al die mooie foto's, de kleuren van alle garen en hoe ze samen zijn gebruikt. En dan de gezelligheid dat er van af spat, de duidelijke werkomschrijvingen en patroontekeningen. Nog maar te zwijgen over alle leuke projecten die er in staan. Ja, voor het eerst sinds lange tijd ben ik weer onder de indruk van een haakboek! 



Bedankt Claire en Saskia!

En hier draaide het om, de foto's! 

3 opmerkingen:

  1. Graag gedaan!! En dank je wel voor dit lieve blogbericht. En je gehaakte sjaals zien er heerlijk uit!! Fijn weekend☀️Xclaire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, ik heb rode wangen van dit bericht:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel, ik heb rode wangen van dit bericht:)
    XXX Saskia

    BeantwoordenVerwijderen